Ze względu na zmieniające się warunki związane z pandemią, niektóre kraje wymagają aktualnego wyniku testu na COVID-19, od którego uzależniają możliwość przekroczenia granicy drogą lądową lub powietrzną.Koszty wynikające z wykonania takich testów nie wchodzą w zakres działania assistance i w przypadku konieczności ich wykonania koszt ten będzie refakturowany.Przykłady wystąpienia kosztów refakturowanych:
Informujemy także, że czas działania pomocy drogowej za granicami RP może ulec wydłużeniu ze względu na obostrzenia wynikające z pandemii.Ograniczenia w wykonywaniu usługW związku z dynamicznie zmieniającą się sytuacją pandemiczną oraz obostrzeniami z niej wynikającymi mogą wystąpić ograniczenia w świadczeniu części usług, takich jak:
W niektórych serwisach może również nastąpić także wyłączenie dostępu do poczekalni dla klientów .Jednocześnie informujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby pomimo aktualnej sytuacji nasze działania były prowadzane bez zakłóceń.
Skontaktuj się z nami.