WRITTEN BY
Karol Margas
31.8.2020

Business Lease Poland utrzymuje tendencję wzrostową jakości obsługi kierowców

W czerwcu tego roku informowaliśmy, że Business Lease Poland, dzięki ciągłej pracy nad wzrostem jakości obsługi, odnotowało wzrost zadowolenia klientów o 16% w odniesieniu do analogicznych badań w zeszłym roku.Tymczasem firma nie zatrzymuje się i dzięki stale podnoszonym standardom obsługi, odnotowuje dalszy wzrost ocen swojej pracy w kolejnej analizie satysfakcji kierowców.Badania przeprowadzone w 2020 roku pokazały wynik średniomiesięczny 82 punkty w lipcu i 88 punktów w sierpniu w skali od -100 do 100.Badania satysfakcji przeprowadzane są na bieżąco i jakość obsługi monitorowana jest po wizycie kierowcy w serwisie, z wykorzystaniem obiektywnych narzędzi dostarczanych przez zewnętrzną firmę badawczą.Business Lease Poland to firma o wysokiej reputacji w zakresie obsługi flotowej. Aby stawić czoła wysokim wymaganiom rynku, a zwłaszcza sprostać wymaganiom i oczekiwaniom kierowców korzystających z usług firmy, na bieżąco bada poziom ich zadowolenia, przeprowadzając monitoring satysfakcji.Kierowcy wysoko oceniają między innymi czas oczekiwania i łatwość umówienia spotkania serwisowego, jasne wytłumaczenie planowanych i dokonanych czynności serwisowych, a także dostawę i jakość samochodów zastępczych zapewnianych w ramach usługi serwisowej.Warszawa, 31.08.2020---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Business Lease powstało w Holandii w 1989 roku. Od tego czasu Firma zbudowała solidną reputację we wszystkich aspektach zarządzania flotą samochodową. Z pasją oferuje najlepszą możliwą opiekę klientom, kierowcom i dostawcom, co znajduje odzwierciedlenie w haśle przewodnim: Passion for mobility.Społeczna Odpowiedzialność Biznesu to integralna część strategii biznesowej firmy.

MASZ WIĘCEJ PYTAŃ?

Skontaktuj się z nami.